Sider

onsdag 13. januar 2010

Gjesterom/hobbyrom

Dette er vårt "gjesterom"/ min hobbykrok. Se bort fra rotet i senga da. ;)
Her tilbringer jeg ofte kveldene når snuppa har lagt seg. Deilig å ha et fast sted til alt, slippe å dra det frem når jeg skal scrappe og ha dårlig samvittighet fordi jeg tar opp kjøkkenbordet og ikke har giddet å rydde. Himmelsk, er det. :D



Her har jeg mønsterark og rester,
bazzil og bølgepapp,
alle former for alfabeter, klistremerker og rub-ons.

Blomster, knapper, bling og halvperler, og så brads fremst.


Stempler, chipboard og trepynt, og papirpynt, fjær og diverse.

Her ser dere halve quick cuts-tanga mi,
så er det maling, dabbers, stempelputer, akravellfarger og glimmer mist,
noen glansbilder som jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av,
i den blå og hvite boksen er det masse bånd og tyll,
så er det bilder i en stor stabel,
og quick cuts-albumet med dies i.

Joda, det har faktisk blitt ganske mye utstyr selv om jeg er fersk scrapper. Det betyr bare at det er lenge siden jeg oppdaget scrapping, for ikke å snakke om scrappeshopping, men det er først i den siste tiden at jeg har scrappet og faktisk fått til noe. Det kan bare gå oppover herfra. Jeg må bare shoppe litt mer først... ;)

1 kommentar:

Veronica sa...

Mye stæsj du har, og enda mer skal det bli ;-)