Sider

tirsdag 1. juni 2010

Snekkerboks og penge-eske

I går mekket jeg et par esker. Denne har jeg brettet selv, veldig enkelt. Den er til svigerfar, som har bursdag om ikke så lenge. Han er snekker da, så da jeg fikk denne søte magnoliaen måtte jeg bare spare den til hans bursdag. Og legg merke til den søte hammer-charmsen, kjøpt på kuttut.com. Swirlsene er malt med craclepaint i fargen wethered wood, og så gnidd med distress ink i fargen black soot. Snoren er scrappers floss, og alt mønsterpapiret er fra My Minds Eye.
Magnoliatrykket er farget med distress, i fargene faded jeans, chipped shapire, scattered straw, antique linen, walnut stain, wethered wood og tattered rose. Ser nå at jeg har glemt å lage roser i kinnene, så det må jeg gjøre. Bruker antakelig fired brick til det.


Tekststremplet kjøpte jeg på hobbykroken, dette er f ørste gangen det er i bruk. Syns det var ganske fint. :)



Denne boksen fikk samboeren min for en tid siden, da han kjøpte noe greier på netthandel. I denne boksen var det boxershortser, men jeg tok vare på boksen fordi den så grei ut å dekorere. Nylig fikk jeg en ide om å legge alle pengene jeg fikk inn på å selge kort i den, så da måtte jeg jo dekorere den litt. Tror jeg har pestemt meg for at pengene jeg får inn skal gå til en epic six.
Jeg er usikker på hvor mønsterpapiret er fra, for det var rester. Begge blomstene er fra Prima, halvperlene er fra kuttut.com, og rosen og roseknoppene er fra papirloftet.




5 kommentarer:

Jill-Christine sa...

Gu kor utruli flenk du e! :) Den øverte boksen va nydelig, kjempefin va den. Ska bestill nåkka hos dæ en dag;)

Unknown sa...

Så flink du er. De eskene er kjempe fine... Også ble jeg din følger nr 50 ;o)

Anette sa...

Du er så flink! Og skikkelig kreativ om dagen! Lager sååå mye flott!

Torill sa...

Så flotte esker!!! Håper du hiver deg med på utfordringene våre på scrappehuset:0) Og så koselig at du likte LOen min! Ja, Bevebev er leverpostei:0)
klems

Gunn-Elin sa...

For en herlig boks :) Digger sømmen rundt swirlsen, Og så tror jeg også at liker innholdet veldig godt ;)

Tusen takk for kosellige kommentarer i bloggen min :) Ha en fortsatt flott kveld.