Sider

torsdag 16. desember 2010

Vintage bok til bånd

Jeg fikk plutselig en bølge av scrappelyst, og jeg ville scrappe noe som ikke var relatert til jul. Det endte med at jeg scrappet denne båndboka, som jeg har tenkt lenge på at jeg skulle lage for å organisere båndene mine litt.

Den er inspirert av Ragnhild, en av DT-jentene hos Anonyme Scrappere, men jeg har laget den ut fra hodet. Jeg har brukt hyssing til å binde boka sammen med.


Jeg glemte å ta bildet av det, men svale-charmen er løs,
og under den står det "Wish", som om det kommer ut av jentas munn.





Inni boka er det seks pappstaver som jeg har viklet blonder
og bånd rundt, og festet med nåler.


16 kommentarer:

Bettina L. sa...

Den båndboken ble utrolig nydelig. Herlig å se noe som ikke er jul også. Kommer ikke over hvor utrolig flink du er til å dekorere uten at det blir for mye:)

lykke liten sa...

å....du det var utrolig flott!!!
å så smart å ha en egen plass til bånd...som også er kjempe lekkert!!!!

Veronique sa...

Kjempe lekkert :)

Du lager utrolig masse fint :)

Trine Lise sa...

Wohow, enormt kul!!! Så herlig å se noe ikke jul og denne var en fryd for øye.
-klem-

Jeanette sa...

Lekker bok, så herlig pyntet! :) Masse flotte detaljer. God idé til bånd også. Ha en riktig så fin førjulstid! :) Klem fra Jeanette.

Christina sa...

This is really great Anne! Love the card!
Hugs Kristel

Karin sa...

Hej Anne, vilket underbart album för band. Jättefint med alla olika blommor! Ha en härlig weekend!

Hege sa...

For en flott båndbok du har laget. Nydelig pyntet. Må kanskje prøve meg på en slik.

Line sa...

Så kjempeherlig båndbok. Og så smart da. Lekker !!!

Anna sa...

Underbar! Jag önskar dig en god jul! Anna

Linda W sa...

Herremin det er bare sykt gjennomført.
Elsker forsiden med lag på lag, det er nydelig:)
Juleklem:)

Sassy Scrapper sa...

I am drooling over this creation its beautiful and the inside looks so inviting. lol
Hugs Bonnie

Karialov sa...

Så utrolig flott bok. :D Nydelig med alle blomstrane. <3 <3
ha ei flott helg vidare. :D
klem

oheidia sa...

Heia Anne! Så koselig bok du har laget og praktisk med en sånn bok til å organisere bånd inni! Den ble kjempefin og deilig å se litt annet enn juleting på bloggverden:=)

I dag har jeg fått pakke i posten! Den er lagt på rommet mitt og skal under juletreet. Det blir koselig - gleder meg alltid til pakker jeg!

Tusen takk:=)

Klem Heidi

Hege-Annie Simonsen sa...

Så flott båndbok! Lekkert pyntet!! Og så fine blonder du har inni. Jeg ryddet og organiserte i egne scrappesaker her forleden, og da ble alle bånd puttet i tre ulike bokser - en til blonder, en til Sheer-bånd (organza o.l.) og andre typer bånd. Det begynner å bli en del stæsj, ja! Ønsker meg STORT hobbyrom!!

God 4. søndag i advent, takk for kommentaren i min blogg Klem, Hege

Lena sa...

It's an amazing creation.
What a great idea.
Merry Christmas!!
Hugs
Lena